Cel szkolenia
Kurs ma na celu poznanie zasad profesjonalnej obsługi klienta w języku obcym. Podczas zajęć uczestnicy kursy ćwiczą sytuacje językowe typowe dla obsługi kontrahentów zarówno/lub w kontakcie telefonicznym jak i bezpośrednim.

 

Grupa docelowa

Osoby pracujące w branżach związanych bezpośrednią/telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i klientów indywidualnych.

Liczba godzin
Każdy moduł zawiera 30 godzin lekcyjnych. Możliwość zmiany i dostosowania do potrzeb Klienta. Zapytaj o cenę

 

Certyfikaty
Zaświadczenie ukończenia kursu tematycznego po 60 h (lekc.) zajęć.

 

Poziom
Podstawowy / średnio-zaawansowany / zaawansowany

 

Języki
ANGIELSKI
NIEMIECKI
FRANCUSKI
HISZPAŃSKI
WŁOSKI
ROSYJSKI
SZWEDZKI
NORWESKI
DUŃSKI


FORMULARZ KONTAKTOWY
ZAPYTAJ O CENĘ
KONTAKT

 

ACTIVE STUDY DĄBROWSKIEGO 76/14-15 60-529 POZNAŃ

TEL: 61 847 33 94